جعفري: عده‌اي مي‌خواستند انتخابات برگزار نشود
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 9:29 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه فجرسپاسي شيراز گفت: از طرف مديرکل ورزش و جوانان استان فارس با بعضي از هيات‌هاي فوتبال تماس گرفته و تهديد کرده بودند که انتخابات مجمع فوتبال استان برگزار نشود.


  جعفر جعفري در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص غيرقانوني بودن انتخابات مجمع هيات فوتبال استان فارس تصريح کرد: متاسفانه عده‌اي مي‌خواستند انتخابات برگزار نشود. با اين حال 39 نفر در انتخابات شرکت کردند و رئيس هيات فوتبال به صورت قانوني انتخاب شد. باقي مسائل حاشيه است!


وي درباره دو رايي که به صندوق انداخته بود، تاکيد کرد: کدام دو راي؟ من منشي انتخابات بودم و يک راي بيشتر ندادم! اسناد انتخابات موجود است و اگر مي‌توانند آنرا ثابت کنند. انتخابات قانوني بوده است و ما تا آخرين لحظه از راي خود صيانت مي‌‍‌کنيم!


جعفري همچنين يادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نمي‌خواست انتخابات در آن تاريخ برگزار شود. حتي از طرف آقاي کمانه با بعضي از هيات‌ها تماس گرفته و تهديد کرده بودند که انتخابات را برهم بزنند. واقعيت اين است که اداره کل ورزش و جوانان روي هادي آيت اللهي نظر نداشت و نمي‌خواست ايشان چهار سال ديگر رئيس هيات فوتبال استان فارس باشد.


وي در پايان گفت: اگر اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با آيت اللهي مخالف بود بايد قبل از انتخابات اين موضوع را با صحبت و تعامل حل مي‌کرد. با اين اتفاقات وجهه فوتبال استان فارس خدشه دار مي‌شود. با اين حال در جلسه مجمع بازرس هم حضور داشته و همه چيز از نظر ما تمام شده است.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان